Jelenlegi hely

Garancia, Reklamáció

  • A gondos ellenőrzés ellenére előfordulhat, hogy a mérettáblázatban megadott méretektől néhány cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra, ilyen jellegű reklamációval sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel a gyártó sem tudja mindig garantálni a pólók cm-re pontos/azonos egyezését.
  • A nyomtatás esetén a 100% színhűséget nem garantáljuk.
    Az ezzel kapcsolatos bővebb tájékoztatásért a:
    (+3670) 702-1871-es számon érdeklődj!
  • A garanciát csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a termék/ek kézhezvételt követően, azonnal vagy kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül jelzed felénk a problémát telefonon, vagy e-mailen!
  • Hiányos csomag esetén is reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.
  • a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 29. § (1) bekezdésének c/ pontja amely kifejezetten az egyedi gyártású termékekre vonatkozik:

    A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát (elállás jogát) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.”